2016/08/22

#1 Liebster Blog Award

Jakiś czas temu Noel zaprosiła mnie do zabawy i próbuję się zabrać do odpowiedzenia na postawione przez nią pytania, ale jakoś tak zebrać się w sobie nie mogłam i tylko przekładałam to z dnia na dzień. No, ale w końcu znalazłam chwilę czasu, aby złożyć to do kupy. Muszę popracować nad systematycznością!

1. Bez czego nie wyobrażasz sobie dnia?

Bez porannego prysznica.

2. Co sprawia, że jesteś szczęśliwa? 

Życie, zdrowie, Amelka, 'chwilowo bezimienne drugie', Pan Kudłaty, wycieczki rowerowe, aparat fotograficzny, zwierzęta, szybki Internet, wygodne łóżko, woda, góry, czekolada, piękna pogoda (...).

3. Największy sukces, który do tej pory osiągnęłaś to...

To, że udało mi się przeżyć dzieciństwo. Szczególnie, że przyszło mi się wychowywać w latach, kiedy było ono prawdziwie beztroskie, ponieważ rodzice nie śledzili swoich dzieci przy użyciu GPS'a w telefonie i nie było tego chuchania i dmuchania, coby sobie nic nie zrobiło. Czas spędzałam w towarzystwie kilku dziewczynek w podobnym wieku i nastoletnich chłopców, którzy - jak to chłopcy i to w dodatku nastoletni - wpadali na mało rozsądne zabawy, a my z największą uciechą im we wszystkim wtórowałyśmy.

4. Co chciałabyś robić w życiu? 

Żebym to ja sama wiedziała! Mam za dużo pomysłów, żeby się na coś zdecydować.

5. O czym marzysz? 

Marzeń nie wypowiada się głośno, bo się nie spełnią ;)

6. Czego się boisz?

Ciemności, samotności i zombie.

7. Sen, który utkwił Ci w pamięci to...

Wysepka na środku rzeki, którą już kiedyś w swoim życiu widziałam. Tyle, że we śnie na tej wysepce stał wysoki, kilkupiętrowy budynek. Wlazłam do niego. Dom był tak stary, że w podłogach na piętrach były spore dziury, a tam, gdzie podłoga się jeszcze uchowała, leżały ciała martwych ludzi. Wchodziłam wyżej i wyżej. Pod koniec snu trafiłam na mężczyznę, który siedział przy takiej wyrwie, a obok niego stała trumna z ciałem kobiety. Jak tylko mnie zobaczył, z kamienną twarzą zrzucił trumnę w dół, a ja się wybudziłam.

8. O czym myślisz przed snem?

O niczym. Jestem tak zmęczona, że usypiam od razu po zetknięciu się z poduszką.

9. Czego chciałabyś się nauczyć?

Malować paznokcie :) Zawsze okropnie mi to wychodzi.

10. Ulubiona gra z dzieciństwa?

Jazz Jack Rabbit III.

11. Co miłego spotkało Cię w ostatnim czasie?

Duże paczki MilkyWay po 2,25 :)

Z racji tego, że jest to pierwszy LBA po odnowieniu Frazesów, pozwolę sobie przypomnieć, że nie nominuję na siłę innych blogerów, a jak ktoś chce, to może skorzystać z powyższych pytań.

106 komentarzy:

  1. Ale sen, masakra...
    Mi często śnią się trupy, trumny, kościoły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też często się takie przyjemnostki śnią...

      Usuń
    2. Ja się już przyzwyczaiłam :)

      Usuń
    3. No to chociaż już Cię to aż tak nie rusza pewnie. :)

      Usuń
  2. Gratuluję nominacji, może sama znajdę chwilę na odpowiedzi na te pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno, ty to masz sny :D

    A co do okresu dziecinstwa, to mialam bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany co za sen :D Fajnie cię bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje nominacji. Mi też kiedyś śniły się sny a teraz już nie.
    Zapraszam do obserwowania i komentowania.
    Pozdraiwam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja malować paznokcie uwielbiam! Nawet się nieco w to wgłębiłam, ponieważ lubię manicure hybrydowy :)

    http://turqusowa.blogspot.com/2016/08/przygniatajaca-rzeczywistosc.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega ciekawy wpis, miło się go czyta!:)
    Karolina
    karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. JAK MOŻESZ BAĆ SIĘ ZOMBIE?!
    ZOMBIE SĄ SŁODKIE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ojezu, a historia dziewczynki z guzem... masakra, włosy na rękach stanęły mi dęba, oby wszystko dobrze się skończyło! :O

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie opanowałam sztuki malowania paznokci, dlatego chodzę do dziewczyny, która ćwiczy na mnie robienie hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej,ale miałaś sen.
    Wspomienia z dzieciństwa są najlepsze,jak dobrze ze moglysmy się wychowywać w latach 90', gdzie było życie prawdziwe, a nie wirtualne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Ci, że tak od razu zasypiasz i nie myślisz przed snem, bo ja to nawet jak jestem padnięta to moja głowa wtedy przypomina sobie mnóstwo rzeczy, rozwiązuje sprawy, analizuje, gdyba... :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję nominacji :)
    Wspaniałe odpowiedzi.
    Chciałabym od razu zasypiać :) a nie 20 minut leżeć .
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiałam tą grę! Graliśmy w nią w szkole, ojesu ale mi się zatęskniło <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałam powiedzieć, że nie znam tej gry, ale - o mamo! - przecież ja przy tym dzieciństwo spędziłam! Aż do czasu Simsów nic innego mnie tak nie wciągnęło! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pojęcia, że to było takie popularne ;D

      Usuń
    2. Nie wiem czy "takie", nie znam się w sumie. Popularny to był Mario :D

      Usuń
    3. Ha! Mario to klasyka! ;D

      Usuń
  16. mi to zawsze się śnią jakieś dziwne rzeczy czasami aż cała jestem mokra z potu bo takie mam koszmary. Pamiętam jak raz mi się śniło że ktoś mnie goni próbuje krzyczeć i nie mogę wydobyć dźwięku z siebie aż w końcu się udaje i krzyknęłam tak głośno że obudziłam cały dom przybiegli do mnie do sypialni bo myśleli że coś mi się stało a mnie ten krzyk sam obudził heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I weź się później wszystkim tłumacz ;D

      Usuń
  17. żółwik! mi też okropnie wychodzi malowanie paznokci :(/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  18. Myślałam, że ta nominacja już dawno umarła śmiercią naturalną, tu proszę takie zaskoczenie, ale lubię to, bo zawsze można się dowiedzieć czegoś ciekawego :) Matko jaki sen xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Sen straszny... skutek oglądania horroru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądam horrorów (no, może sporadycznie). Takie sny mam zawsze :)

      Usuń
    2. Jak mów starszy, ostatnio śnił o przylocie UFO :D

      Usuń
    3. Normalnie, śniło mu się, że stoi w polu pszenicy bodajże, jest noc, a on widzi spodek latający, który celuje w niego laserami xD Starszy zawsze ma takie sny, że klękajcie narody :P

      Usuń
    4. Może faktycznie go porwali, tylko o tym nie wie, bo wydaje mu się, że to sen? ;D

      Usuń
    5. To by wyjaśniało jego dziwne akcje :D

      Usuń
  20. czekolada daje szczęście zawsze;D

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę, mnie często przed snem dopadają myśli :P
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo sympatyczny tag i odpowiedzi, widzę, że mamy podobne lęki :D


    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Prawda, marzeń nie wypowiada się głośno :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialna odpowiedź na temat dzieciństwa :-)
    Ty zawsze masz tak straszne i pokręcone sny?
    Uwielbiałam tę grę :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. O rany, przerażający ten sen. Takiego nigdy nie miałam, na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niefajnie. W moich ostatnio ciągle apokalipsa.

      Usuń
    2. Ostatnio też miałam jeden taki apokaliptyczny sen ;D

      Usuń
    3. W sumie to nic nadzwyczajnego... latam po zburzonym mieście wraz z innymi niedobitkami ludzkości :)

      Usuń
    4. No tak, typowa apokalipsa :D

      Usuń
    5. Ja wiem, że bez zombie to nie jest to ;D

      Usuń
  26. A ja nienawidzę prysznica rano:)Wolę brać prysznic wieczorem ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też nie umiem ładnie umalować paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  28. jaki straszny sen :o
    uwielbiam odpowiedź na pytanie o to, co Cię uszczęśliwia :) no i milky way :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Sen ja miewam takie często...

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja osobiście coraz mniej mam snów... nigdy też nie sprawdzałam ich znaczenia! Fajna zabawa.. i fajnie było się czegoś dowiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne pytania i widać, że szczere odpowiedzi a nie wymuszone :)
    Ja mam prawie codziennie sny i to nie jeden na noc.. czasami są aż tak głupie, że masakra. Obecnie mam przy łóżku łapacz snów ale jak widać mało to daje :P

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/challenge-by-ewel-stylizacja2.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Sen na prawdę straszny. Cieszę się, że nigdy takich nie miałam. Rzadko kiedy pamiętam swoje sny, ale jeśli już jakis się zdarzy, to częściej jest on śmieszny niż straszny.

    OdpowiedzUsuń
  33. Haha, zasypianie to coś o mnie, czasami jestem tak padnięta, że odrzucam wszystkie poduszki i w sekundzie zasypiam :D Fajna zabawa, można się więcej o kimś dowiedzieć! :)

    PS. Dziękuję za opinię odnośnie moich zdjęć! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiele rzeczy Cię uszczęśliwia. To dobrze. Znaczy to, że umiesz się cieszyć nawet z drobnostek. Swoją drogą jestem ciekawa drugiego imienia. Daj znać jak coś ustalicie.
    I to zasypianie. Takie typowe dla rodzica. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co, to nie wiadomo, jaka będzie płeć. Najpierw lekarz twierdził, że dziewczynka, później zaczęło mu bardziej wyglądać na chłopca, ale jest na tyle uparte, że nie chce się pokazać. Prawdopodobnie będzie niespodzianka ;)

      Usuń
  35. Ważne, że jest dużo powodów do szczęścia, to przecież wspaniale... :)
    Ten sen... Dziwny taki, mocny. W pewnym sensie też ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się cieszyć ze wszystkiego :)
      Bardzo mocny. Szczególnie, że byłam wtedy jeszcze dzieckiem ;D

      Usuń
  36. Boisz się zombie? ;p Zaatakował Cię kiedyś jakiś? ;)
    Ło matko, Twój sen mnie przeraził, ale sama takie miewam. Powinnam odstawić kryminały i horrory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby nie, ale wolę dmuchać na zimne ;)

      Usuń
  37. ciemność i samotność... nie lubię w nadmiarze choć czasem potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj tak. Ja też się bardzo cieszę, że przeżyłam swoje dzieciństwo na maxa szczęśliwie i co ważniejsze bezpiecznie, bez pomocy sprzętu namierzającego jaki rodzice w obecnych czasach są w stanie sobie sprawić, by tylko mieć pod kontrolą swoje dzieci.

    Gratuluję Ci nominacji do LBA i bardzo fajnie, że odpowiedziałaś w taki sposób na pytania. Od siebie, trochę poważnie, trochę żartem. Świetny post!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Haha no coś Ty! To mi znowu w pracy mówią, że prześpię całe życie, bo chodzę o 22 spać haha :D

    OdpowiedzUsuń
  40. To padanie na poduszkę bez chwili namysłu to typowa przypadłość młodych mam :) Też tak mam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Właśnie o to chodzi by wypowiadać marzenia głośno! Bo głupio ich nie spełniać, jak już wszyscy się dowiedzą, co chciałabyś osiągnąć :D
    Gratuluję nominacji :)

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga!
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi też się czasem śnią dziwne sny, o których w ogóle nie chcę pamiętać.. Raz śniło mi się, że szedł za mną trup dziadka, wyglądał jak zombi i mówił: "jesteś moją wnuczką", dodam, że dziadka nie zdążyłam poznać, coś strasznego..

    OdpowiedzUsuń
  43. Przerażający ten twój sen! Choć też takie często miewam...

    OdpowiedzUsuń
  44. Odpowiedź na pytanie o szczęście bardzo mi się spodobała. Czytając Twoją odpowiedź ma się poczucie, że do szczęścia nie trzeba wiele :)
    A jak przeczytałam, że boisz się zombie, to uśmiech sam cisnął mi się na usta :D
    Pozdrawiam! angie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Życzę Ci zatem spełnienia marzeń, o których nie chciałaś napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  46. O rany. Interpretowałaś jakoś ten sen? Albo próbowałaś interpretować? Brzmi jak fabuła nieźle zakręconego filmu. I przybijam piąteczke za Jazz Jack Rabbit! Też grałam. No i oczywiście w Simsy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Nie za specjalnie wierzę w znaczenia snów :)

      Usuń
  47. Sen przerażający, gratuluję naminacji ja muszę też w końcu zabrać się za taki post, podobnie jak Ty przekładam z dnia na dzień :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Hahaha no masz xD Widzę, że moda na Libsterki wróciła! GENIALNIE XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno ich już nie było:)

      Usuń
    2. Serio? A ja jakoś ciągle na nie trafiam ;D

      Usuń
  49. Okropny sen! Obudziłabym się przerażona!

    Życzę spełnienia (nie-wymówionych głośno) marzeń :)
    Pozdrawiam!

    www.my-healthy-lifestylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. też bardzo boje się samotności i ciemnosci ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ojjaaa gdzie kupiłas Milky?

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawe odpowiedzi! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  53. Ciekawe, szczere odpowiedzi, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. gratulacje :* super się czyta :)
    może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Jazz Jack Rabbit ❤ Już wiem,c o bede robić wieczorem :)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  56. Od jutra idę na urlop i już się boję jak po tych 8 dniach znowu będę musiała wrócić na pełne obroty :D ale póki co cieszę się, że jeszcze tylko dzisiaj :D

    MIŁEGO DNIA! :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Liebster wciąż żywy! :D
    Również cierpię na nadmiar planów na przyszłość. Może kiedyś uda się na coś zdecydować, bo czas ucieka...

    OdpowiedzUsuń
  58. Z malowaniem paznokci jest nadzieja - też kiedyś mi to kompletnie nie wychodziło a teraz nie jest źle :) Praktyka czyni mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Mmm paczki milkyWay też by mnie uszczęśliwiły :D
    zapraszam również do mnie, na pierwszy post na blogu ;) http://faromantic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. ojtam, przecież zombie są słodkie! <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja malować paznokci też nie umiem, ale mam zamiar to zmienić w niedługim czasie. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Jazz Jack Rabbit III !!! ZAPOMNIAŁAM O TEJ GRZE :D :D
    No i widzę, że mamy podobne lęki... nie wiem czy Twoje są równie trudne do pokonania jak moje... :(

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja też doceniam swoje dzieciństwo. To był faktycznie czasy, kiedy nie było "niczego" a jednak było tak wiele. Twoje dzieci i moje już niestety nie będą miały szansy tego doświadczyć. Dla nich te "dziwne" czasy będą tymi normalnymi.

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo fajne odp. Pozwoliły mi Ciebie bliżej poznać

    OdpowiedzUsuń
  65. Paznokci i ja nie umiem malować, no chyba, że bezbarwnym lakierem;)

    OdpowiedzUsuń