2016/07/31

Lato w pełni

Miałam napisać nowy post, ale piękna pogoda wzięła górę i spontanicznie wybraliśmy się na wycieczkę nad rzekę. Córa uwielbia zarówno wodę, jak i grzebanie w piaskownicy, więc byłam bardzo ciekawa, jak zareaguje na widok taaakiej ilości piachu na plaży i płynącej obok rzeki. Pisk radości był niesamowity, koniecznie musimy to jeszcze powtórzyć! Szczególnie, że ta rzeka jest wprost idealna dla takich małych szkrabów, bo spokojnie można ją przejść bez zamoczenia tyłka, a i przy brzegach jest mnóstwo płytkich zatoczek, gdzie najmłodsi mogą spokojnie się pluskać i bawić piaskiem. Miejsce wprost idealne!

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła paru zdjęć. Co prawda, aparat leży głęboko w szafie, ale zdjęcia z telefonu wcale nie są takie złe i coś mi się wydaje, że takich zdjęć będzie na blogu coraz więcej. Co jak co, ale klasyczny aparat jest o wiele trudniej ze sobą targać, a telefon mam zawsze w kieszeni.



120 komentarzy:

  1. też ostatnio byłam swiadkiem szoku na widok "dużego basenu" mojej chrzesniaczki :D oczywiscie duzy basen to jezioro, mała nie mogla sie nadziwic jak w jednym miejscu moze być tyle wody/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham lato, za te wszystkie wycieczki, wodę, błękitne niebo, słońce <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zobaczyć dziką radość córci, to musiało być piękne :D
    Zdjęcia klimatyczne, ostatnie wymiata - relaksik na całego ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie jak się uśmiechnie dolną szczęką ;D

      Usuń
    2. Wtedy to już w ogóle jest powalająca :P

      Usuń
    3. A żebyś zobaczyła to jeszcze na żywo! ;D

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że kiedyś doczekam tej wiekopomnej chwili :D

      Usuń
    5. Jak chcesz, to mam filmik ;D

      Usuń
    6. Nie mogę przestać się uśmiechać... słooodziak :D
      Po namyśle przywróciłam ten denny post u siebie :P

      Usuń
    7. Słodziak wczoraj w Ikei zrobił taką scenę, że hej! Wzięliśmy dla niej nową wanienkę, a ta już od razu chciała się kąpać na środku sklepu i w taką histerię wpadła, że ledwo dałam sobie z nią radę.

      Niezdecydowana ;P

      Usuń
    8. Jak w tej reklamie z kondomami? xD
      u mnie to jest objaw nerwowy raczej :P

      Usuń
    9. Prawie :)
      Powinno Ci się usunąć przycisk do kasowania postów ;P

      Usuń
    10. W takim razie podziwiam, że zaprowadziłaś porządek :D
      Jeszcze czego :P

      Usuń
    11. Na szczęście jest dosyć mała i jej bunty można łatwo ugasić ;P
      No tak ;D

      Usuń
    12. Ale jak podrośnie, to coś czuję, że pokaże rogi :D

      Usuń
    13. Będzie grzeczna. Po mamie :)

      Usuń
  4. ach jaki wspaniąły czas mieliście;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój kuzyn zawsze się cieszy jak widzi fale, jak byliśmy nad morzem to po prostu z zachwytu wyjść nie mógł. Hahha :D Też w dzieciństwie miałam taka rzeczka, szkoda że zarosła i nikt z niej nie korzysta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie czasem jest się odciąć od laptopa, ale kiedy jest się w domu samemu i nawet nie ma się do kogo odezwać to już nie jest takie miłe. :)

      Usuń
  6. Takie wycieczki na lato idealne :) Tylko potem pewnie ciężko Małą nakłonić na powrót do domu? :)
    Zdjęcia świetne - nie powiedziałabym że robione telefonem. Musisz mieć dobry aparat w komórce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie ją ciągnęło do tej wody i ciężko było ją ogarnąć do samochodu, ale dałam radę ;)

      Usuń
  7. Jakbyś nie napisała o tym telefonie to bym myślała, że są robione aparatem, serio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz aparaty w telefonach są tak zaawansowane, że niektóre cyfrówki wychodzą przy nich naprawdę słabo. Jeszcze trochę i całkowicie je wyprą z rynku.

      Usuń
  8. Dziecięcy pisk radości jest najwspanialszy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super że mieliście wypad nad rzekę. Śliczne zdjęcia.
    Odwdzieczam sie za obs i komentarze
    Moj snapchat: styleandfashio9
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wszystkie zdjęcia robię telefonem jakoś nie chce mi się targać ze sobą aparatu a zdjęcia są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia :) Póki pogoda pozwala, piasek gorący a i woda cieplejsza warto bawić się z dzieciakami jak najwięcej na dworze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jakie piękne zdjęcia, szczególnie ta śpiąca psinka - ja też zazwyczaj robie zdjęcia aparatem. I tez uwielbiam wypady nad wodę, teraz tez mam ochotę popływać... dobrze, że pogoda się utrzymuje i nadal jest cieplo pomimo wczorajszej burzy u mnie. Pozdrawiam!I zapraszam tez do mnie.

    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu i bardzo mi się podoba.Zdjęcia piękne, artystyczne... Po prostu aż chce się oglądać.Nie mogę sie doczekać kolejnego posta!
    Zapraszam na mojego bloga: bolubiegotowac17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem po raz pierwszy na twoim blogu i mi się tu bardzo podoba!
    ♥♥♥ Obserwujemy? ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia , zazdroszczę tylu wycieczek.
    Pozdrawiam
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmmmm.. cudowne widooczki!! <3 <3 !!

    Pozdrawiam serdecznie, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie. kocham takie spontany :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie ładne zdjęcia!:)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie tam! Ja za tydzień jadę w Bieszczady! :)

    "Marsjanina" polecam, zarówno film, jak i książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spontaniczne wypady nawet nad rzekę są najlepsze! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia cudne. Super, że młoda uwielbia wodę bo to świetna zabawa.

    Sama szaleję ostatnio tylko z telefonem mojej mamy bo mój aparat w telefonie odmawia posłuszeństwa a niestety nie mam aparatu. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee... to Twoje wszystkie zdjęcia robione są telefonem? Myślałam, że masz niewiadomo jaki aparat, skoro wychodzą takie piękne! Masz naprawdę mega talent!

      Usuń
  22. W taką pogodę grzech nie skorzystać i nie pójść nad wodę! A zdjęcia są świetne, nie powiedziałabym, że są robione aparatem w telefonie, gdybyś tego nie napisała! Wow :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja akurat u siebie mam plaże więc jest tam mnóstwo piachu haha! Jednak zdecydowanie wolę jeziora. O wiele cieplejsza woda i do tego można się fajnie bawić a wieczorem zrobić grilla :D Trochę odbiegłam od tematu, ale to w moim stylu haha! Śliczne zdjęcia :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Slodziak :D
      I widać brzuszek! <3

      Usuń
    2. Ano ;D Strasznie mnie wybrzuszyło ;D

      Usuń
    3. W sensie, że bardziej niż w poprzedniej ciąży :)

      Usuń
    4. Podobno przy drugiej tak jest, że brzuszek jest większy. :)

      Usuń
    5. Przy drugiej wszystko jest w ogóle jakieś takie 'bardziej' :)

      Usuń
    6. To nie wiem. :D myślę, że nigdy się nie przekonam xD

      Usuń
    7. Nigdy nie mów nigdy ;)

      Usuń
    8. E tam... sama sobie dziecka nie zrobię, a dwóch to już w ogóle. :)

      Usuń
    9. Nie ma co się smutać! :)
      Jakoś daję radę. : )

      Usuń
    10. Nadal co prawda nie chce wychodzić mi się nawet z domu i łapie dołki, ale cóż... i tak jest lepiej niż tydzień temu. : )

      Usuń
    11. Z dnia na dzień będzie coraz lepiej :)

      Usuń
    12. Jak na razie to jest co raz gorzej. ;<

      Usuń
    13. Będą Cię łapać chwilowe doły, ale ogólnie z dnia na dzień będzie coraz lepiej :)

      Usuń
    14. Po wczorajszej wymianie zdań... to sama nie wiem czy się jeszcze kiedykolwiek ogarne...

      Usuń
  25. No pięknie tam, piesio wypoczywa :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Woda plus piasek = raj na ziemi dla dziecka.
    Od kiedy Cię czytam - blog przeszedł absolutną transformację. Chociażby ten post: całkowicie przesiąknięty tym jak myśli młoda mama. :) Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowne zdjęcia ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  29. Az sama bym z checia pojechala gdzies i sie popluskala! Niestety aktualnie ciagle u mnie pada i sa burze juz chyba 5 dzien z rzedu ;(
    Dlatego zazdroszcze pogody! Zdjecia z telefonu nie musza byc zle i masz racje zawsze sie go ma przy sobie! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  30. ej, a woda nie była za zimna? :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Spontaniczne wypady są najlepsze :D Twój telefon robi zdjęcia świetnej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcia z telefonu przy dobrym świetle wychodzą bardzo ładnie, więc czemu nie :) lato kojarzy mi się tylko z odpoczynkiem

    OdpowiedzUsuń
  33. Cieszcie się piękna pogodą i celebrujcie wolne chwilę! Nas w tym roku pogoda nie rozpieszcza... ; (

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja byłam ostatnio nad jeziorem i jeziora nawet nie zobaczyłam. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda wyparowała? Bo u mnie się tak zdarzyło :) tzn. właściwie czyścili jezioro i wypompowali wodę :)

      Usuń
    2. Praktycznie nie wychodziliśmy z domku :D

      Usuń
  35. super zdjęcia z telefonu, naprawdę mega jakość :)
    piękne lato, trzeba korzystać!

    OdpowiedzUsuń
  36. Super post, a te zdjęcia mnie urzekły są piękne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Pogoda idealna na takie wycieczki :-) Ja dzisiaj byłam z narzeczonym nad jeziorem. W prawdzie słońca nie było, ale miło poleżeć na łonie natury ;-)
    Zdjęcia jak zawsze genialne. A psinka słodka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie brak słońca to najlepsza opcja :) W upały strasznie mi nogi puchną ;/

      Usuń
    2. No to dzisiaj byłaby idealna pogoda dla Ciebie ;-) Przyjemnie choć deszczowo.

      Usuń
    3. Jest :) Tylko cały czas pada ;/

      Usuń
    4. Ciężko trafić z pogodą. Ja jak siedzę w domu to pada, a jak jestem w pracy to świeci słońce:/

      Usuń
    5. Ja tak mam z praniem - kiedy muszę je zrobić, to leje i nie mam gdzie go wywiesić, a na następny dzień świeci piękne słońce. Ot, złośliwość losu.

      Usuń
    6. U mnie na szczęście mamy 2 suszarki i duży dom, więc pranie nikomu nie przeszkadza. Choć wiadomo zimą strasznie długo schnie.

      Usuń
    7. U nas niestety jest gruntowny remont z budową, więc suszarka odpada ;/

      Usuń
    8. No to szczerze współczuję. Zwłaszcza że przy dziecku tego prania jest znacznie więcej niż normalnie.

      Usuń
    9. Szczególnie, że brudzi nie tylko siebie, ale i wszystkich wokół. Wczoraj wylała na nas kompot z aronii. Od razu wrzuciłam do moczenia i prania, ale małe plamki zostały :(

      Usuń
    10. Spróbuj odplamiacz z Tesco chyba za 8,99 - mnie puściła zaschnięta krew. Albo Ariel z taką zakrętką ufo - jak się opalała w zeszłym roku to mój krem z filtrem pobrudził mi białą bluzkę (plamy jakby po samoopalaczu) i puściło mi po tym Arielu.

      Usuń
    11. Popróbuję. Dzięki za podpowiedź :)

      Usuń
  38. Jak tam pięknie ♥
    No to mała była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia, aż się chce wyjść z domu. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajne zdjęcia. Ja robię zdjęcia tylko moim telefonem i super mi służy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Też nie mogłam, a jak trafiłam, to teraz żałuję. Może miałam zbyt wygórowane oczekiwania po tych wszystkich ochach i achach :)

    Może jak już urodzisz i maleństwo podrośnie to wtedy? :) Swoją drogą, znasz już płeć? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładne zdjęcia. Nie widać, że robione telefonem:)
    Spontaniczne wycieczki są najlepsze i oby takich jak najwięcej!
    Przy sprzyjającej pogodzie oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne zdjęcia, dawno nie wiedziałam nigdzie tak klimatycznych, letnich fotografii.
    Ponadto kocham Twój wygląd bloga, prezentuje si,e świetnie
    !

    Oczywiście obserwuję, jeśli spodoba Ci się mój blog byłoby mi miło gdybyś zrobiła to samo :)
    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Koniecznie! W książce masz też dołączone ilustracje i powiem Ci, że są niezłe! :)

    To dobrze czy źle? ;> Tzn. jasne, że najważniejsze, żeby zdrowe było, ale liczyliście po cichu na chłopca czy zupełnie bez różnicy? :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Już jakiś czas temu zrezygnowała (mam nadzieję, że tylko tymczasowo!) z robienia zdjęć aparatem na rzecz smartfona. Lżejszy, wygodniejszy i zawsze mam go przy sobie.
    A po takiej płytkiej rzeczce to i ja bym pochodziła :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Spontaniczne wycieczki są najlesze <3 Cudowne zdjęcia :) Następnym razem poproszę więcej :) Bardzo ładne wychodzą ci zdjęcia telefonem :) Jaki masz?

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nigdy nie lubiłam mieć wszystkiego dokładnie rozplanowanego.
      Dziękuję bardzo :) Huawei P8 Lite.

      Usuń
  47. Jak na zdjęcia robione telefonem są genialne!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Trzeba wykorzystywać ten okres na maksa i ładować akumulatory na cały rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam takie spontaniczne wyprawy, są najczęściej najciekawsze :D A zdjęcia, mimo że robione telefonem piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Trzeba korzystać z pogody, póki ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja niedawno kupiłam sobie nowy telefon i teraz często robię nim zdjęcia. Niekiedy wychodzą ładniejsze niż robione zwykłym aparatem (chociaż to oczywiście zależy od modelu itp) :)

    OdpowiedzUsuń