2016/05/03

Uciekając przed burzą

Dopiero dzisiaj mogłam nacieszyć się weekendem majowym. Początkowo planowaliśmy z Kudłatym skoczyć nad zalew, później nad rzekę, ale ostatecznie postawiliśmy na wypad do lasu z nadzieją, że może uda nam się znaleźć parę kurek. Niestety nie udało nam się nic trafić, ale za to mogłam porobić parę zdjęć. Co prawda, długo z aparatem nie poszalałam, bo zaraz zaczęło grzmieć i musieliśmy się ewakuować do domu, ale coś tam udało mi się uchwycić :) Musimy jeszcze raz wybrać się na taki spacer!

105 komentarzy:

  1. Naprawdę cudowne zdjęcia! ♡
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia piękne :) To niebo na ostatnim robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia:) Zwłaszcza to ostatnie bardzo mi się podoba:)
    Ja to jakoś nie czułam, że był długi weekend - jakoś tak na pełnych obrotach i nie zdążyłam specjalnie wypocząć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Dla mnie też był on średnio długi. W sumie miałam wrażenie, że jest jeszcze krótszy.

      Usuń
    2. Bo ciągle było coś do zrobienia i musiałam latać po lekarzach.

      Usuń
    3. Coś ze zdrowiem?

      Usuń
    4. Mała mi się rozchorowała.

      Usuń
    5. Zapalenie gardła, a potem jeszcze ją wykropkowało, bo okazało się, że jest uczulona na składnik antybiotyku. Teraz już jest wszystko w porządku :)

      Usuń
    6. Czytając wykropkowana myślałam o jakiejś ospie/różyczce;p No to dobrze, że już ok.

      Usuń
    7. Na szczęście nie :)

      Usuń
    8. Wiesz, zboczenie zawodowe;p

      Usuń
  4. ach lubię naturę po burzy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach burze uwielbiam, zdjęcia bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  6. To ostatnie jest genialne. <3
    To jest to samo co na insta? Czy podobne? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wrzucałam go na Instagrama :)

      Usuń
    2. To podobne? :D Czy ja w ogóle mylę i kto inny coś podobnego wstawił? :P

      Usuń
    3. Wrzucałam burzowe, ale w ogóle nie są podobne ;D

      Usuń
    4. To ja chyba z kimś innym mylę. :D zakręcona jestem jak czołg XD

      Usuń
    5. Możliwe ;D Świetne porównanie! ;D

      Usuń
    6. Spojrzałam na to Twoje zdjęcie na insta i faktycznie, pomyliłam Cię z kimś innym. :P

      Usuń
    7. Burze w całym kraju, więc w Internetach pojawia się multum burzowych zdjęć ;D

      Usuń
    8. U mnie jeszcze nie było. :) Ale jak byliśmy w Bydgoszczy to trafiliśmy. :P

      Usuń
    9. W prognozach było, że w całym kraju ;D

      Usuń
    10. Chyba mieszkam na zadupiu. ;D

      Usuń
    11. Albo poza Polską ;D

      Usuń
    12. Niee. :D Wielkopolska. ^^

      Usuń
    13. Polska nawet w nazwie ;D

      Usuń
    14. Jak tam Ci się nowy tydzień zaczął? :)

      Usuń
    15. W sumie średnio. :)

      Usuń
    16. Znowu mnie wkurwia temat `koleżanki` A.

      Usuń
    17. No niestety... ja już nie wiem co zrobić. ;/

      Usuń
    18. Trudno mi cokolwiek poradzić :(

      Usuń
    19. Nie ma co nawet radzić, bo na niego żadne słowa nie działają.
      W dodatku jeszcze kłamie.

      Usuń
    20. Nerwowa jestem i już dawno bym pogoniła ;P

      Usuń
    21. Moja cierpliwość jeszcze czeka.
      Chyba, że ja głupieje i sobie wmawiam.

      Usuń
    22. Jesteś za dobra ;P

      Usuń
    23. Możliwe.
      Chociaż A. twierdzi, że za wredna. ;)

      Usuń
    24. Jak śmie?! Nie mówi się wredna tylko z charakterem :)

      Usuń
    25. Chłopu nie wytłumaczysz. ;p

      Usuń
    26. ;D
      W końcu wzięłam się za ogarnianie nowego posta ;D

      Usuń
    27. Nie ;P Q&A, bo dawno nie było.

      Usuń
    28. A no to też czekam. :D

      Usuń
    29. Nie dałam rady wczoraj napisać całości. Padłam ;D Dzisiaj dokończę.

      Usuń
    30. A no na pewno jest tego sporo, więc się nie dziwie. :P

      Usuń
    31. Łącznie 102 pytania :)

      Usuń
  7. Ostatnie zdjęcie - WOW ! Takie zderzenie dwóch światów - słońca i ciemności. Świetne :)
    Mam nadzieję, że trochę odpoczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może nie wybrałam się na spacer, ale burzy ostatnio doświadczyłam, w końcu! :D To świetne zjawisko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę, jesteś w ciąży? To gratulacje! Który miesiąc? :)

    O kurczę, to kiepsko :( Dobrze, że jej się poprawiło już!

    Nie, zaraz zerknę, co to za książka :)

    Uwielbiam Twoje zdjęcia, śliczne są! Szkoda, że ja takich nie umiem robić :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz talent do robienia zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia - przyroda w pełni rozkwita i zieleń zalewa powoli całe otoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne ujęcia :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ?
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kocham burze :) a zdjecia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również w tym tygodniu mam w planie wybrać się w plener i porobić zdjęcia. Szczególnie chcę odwiedzić jedno miejsce gdzie jest polana tulipanów. Przepieknie to wygląda.

    Ostatnie zdjęcie cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością :) Może wrzucisz zdjęcia na bloga?

      Usuń
    2. Wszystkie zdjęcia które robię umieszczam na insta. Jak będziesz chciała to wyśle ci na meila link ;)

      Usuń
    3. Bardzo chętnie :)

      Usuń
  15. Naprawdę cudowne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście uwielbiam spacery po lesie! Są takie klimatyczne i wyciszające :) Trzeba je powtarzać jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniecznie... ja też uwielbiam spacery i właśnie wtedy najlepsze zdjęcia powstają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam spacerować po lesie.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Spacery po lesie są najlepsze, uwielbiam wiosenne burze u mnie jeszcze nie było. :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne to ostatnie zdjęcie, z brzozami w tle i zbliżającą się burzą;)
    Obserwuję i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnie zdjęcie wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi chyba najbardziej do gustu przypadło to ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia ;) ja bardzo nie lubię burzy ;/
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja lubię burzę tylko wtedy kiedy jestem w domu :) ostatnie zdjęcie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  25. hm, z czym? bo się pogubiłam :D

    no to super! gratuluję! mam nadzieję, że wszystko będzie super i niedługo urodzisz drugiego zdrowego berbecia! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne zdjęcia!
    Sama kocham spacery po lesie- powtórzcie koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, super zdjęcia :) Zwłaszcza to ostatnie <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Znów trafiam u Ciebie na cudowne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Uciekając w naturę.. :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia!

    Uwielbiam burze! Rozsiadam się wtedy w fotelu na balkonie i z wypiekami na twarzy oglądam pioruny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne niebo na tym ostatnim zdjęciu. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprost uwielbiam taki odcień niebieskiego <3

      Usuń
    2. Jak za niebieskim nie przepadam, ten też mi się bardzo podoba. :)

      Usuń
    3. W ogóle lubię intensywne kolory :)

      Usuń
  33. Sama bym się wybrała na spacer do jakiegoś lasu, ale w okolicy niestety żadnego nie mam... Piękne, wiosenne zdjęcia <3 Jak ja kocham tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zawsze Twoje zdjęcia mnie zachwycają :o <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam burze :) Dziś zapowiadali ją u mnie i nie mogę się doczekać :D
    Na grzyby chyba jeszcze trochę za wcześnie? :D Ale podsunęłaś mi pomysł, by się wybrać do lasu po konwalie xD

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładne fotki ;) uwielbiam chodzić z aparatem do lasu

    OdpowiedzUsuń
  37. Stanowczo powinnam Twoje zdjęcia oglądać przed spacerem, bo po... i tak czuję niedosyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Też ostatnio uciekałam przed deszczem ;) Fajne zdjęcia c;

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja również muszę wybrać się do lasu/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia. Ostatnio, zainspirowana twoimi wpisami, robię zdjęcia wszystkiemu co popadnie (choć używam tylko aparatu w telefonie) :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdjęcia piękne, ja też lubię takie wypady z aparatem :) A co do kurek, jeszcze na pewno uda Ci się je uchwycić :)

    OdpowiedzUsuń
  42. cudne zdjęcia, robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Drugie zdjęcie świetne! :)

    OdpowiedzUsuń