2016/05/10

Q&A [3/5]

Dawno nie publikowałam kolejnej części swoich odpowiedzi na postawione mi pytania, więc postanowiłam, że dzisiaj zajmę się trzecią częścią tego projektu. Życzę przyjemnego czytania! :)

Pytania od Blacky:

52. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?

Stary, polski rock.

53. Jak długo już blogujesz?

Jakoś tak w wakacje stuknie mi 11 lat istnienia w blogosferze.

Pytania od Klaudia:

54. Dlaczego założyłaś bloga?

Kiedyś tam w gimnazjum przerabialiśmy na informatyce projektowanie stron. Tak bardzo mi się to spodobało, że chciałam przenieść to z dyskietki do Internetu. Nie wiedziałam, jak to uczynić, więc opowiedziałam o swoim problemie koleżance, która skierowała mnie na OnetBlog.

Pytania od oironio:

55. Masz w planach jeszcze jakiś tatuaż? Jeśli tak to jaki?

Chciałabym wytatuować na karku symbol Insygniów Śmierci. Myślę również nad czymś związanym z dzieckiem, ale nie imię, bo nie kręci mi tatuowanie imion. Jakiś symbol. Tylko najpierw muszę go wymyślić.

56. Co powiedziała na temat Twojego tatuażu Matka Rodzicielka, gdy się o nim dowiedziała?

Tak na dobrą sprawę, to Matka Rodzicielka dała mi pieniądze na ten tatuaż. W ramach Gwiazdkowego prezentu, bo po co ma szukać czegoś na siłę? Szczególnie, że ciężko jej jest trafić w mój gust :)

57. Planujesz w przyszłości powiększyć rodzinę?

Tak.

58. Wymarzona podróż - do jakiego miejsca na ziemi?

Norwegia.

59. Jak długo znacie się z Panem Kudłatym?

Dwa lata z malutkim haczykiem.

Pytania od Asienkaasi:

60. Jakiej piosenki ostatnio najczęściej słuchasz?

Kaczuszki (ot, uroki macierzyństwa).

61. Jakie masz sposoby na poprawę humoru?

Duuuży przytulas od Pana Kudłatego.

62. Czy te liczby obserwatorów, wyświetleń itd. uważasz za wystarczająco duże?

Nie zwracam na to uwagi. Bloguję dla pisania, a nie obserwatorów / wyświetleń / komentarzy.

Pytania od Księżycoowa:

63. Jaki blog najprzyjemniej ci się czyta?

Nie mam jednego najuluebieńszego bloga, którego czytam i jest ich za dużo, aby je wszystkie wymienić. Jeśli jednak chodzi o przymioty takiego bloga, to na pewno jest to blog estetyczny, pisany lekkim językiem, którego autor ma do przekazania coś więcej niż to, co zjadł na śniadanie. Lifestyle bez banałów.

64. Czy masz jakieś marzenie? Jeśli tak, to jakie?

Marzeń nie wypowiada się głośno, bo się nie spełnią!

65. Czy podoba ci się miasto, w którym mieszkasz?

Na szczęście już nie mieszkam w mieście :)

66. Od jak dawna prowadzisz bloga?

Tego? Sama nie wiem. Gdzieś 2011 założyłam go z ciekawości i tak sobie istniał. Tak na poważnie zaczęłam go prowadzić jakieś trzy lata temu, ale średnio co rok go reaktywowałam.

67. Czy chciałabyś coś zmienić w swoim życiu?

Obecnym? Nie.

68. Czy masz jakiegoś idola?

Nie.


69. Czy czekasz na zombie apokalipsę?

Nie, nie, nie! Umarlaki mnie przerażają!

70. A tak już poważniej: Wierzysz w życie po śmierci?

Jeśli ma być zombie apokalipsa, to musi być jakieś tam życie po śmierci ;)

71. Wolisz spędzać czas w towarzystwie, czy w samotności?

W towarzystwie najbliższych.

Pytania od Lilka Devries Nott:

72. Czy lubisz rysować, malować itd.? Masz w sobie duszę artystki?

Kiedyś rysowałam, ale teraz, kiedy mam mniej wolnego czasu i musiałam trochę ograniczyć swoje hobby, to postanowiłam z tego zrezygnować na rzecz fotografii, która o wiele bardziej mnie interesuje.

73. Jaki przedmiot szkolny jest twoim ulubionym?

Geografia.

74. Ulubiona piosenka?

Od dobrego roku uwielbiam Chwytakową parodię  'Dernière Danse' Indili: klik!

75. Ulubiona książka?

Cały cykl "Harry'ego Pottera". Od niego zaczęła się moja przygoda z czytaniem.

76. Ulubione ubranie?

Wygodne.

77. Najbardziej znienawidzona rzecz na świecie?

Do tej pory myślałam, że jest to budzik, ale przy małej budzik jest mi zbędny, więc... hm... nie wiem.

114 komentarzy:

  1. Tak szczerze to zaskoczyłaś mnie tym, że z Kudłatym jesteście 2 lata i trochę. :D Myślałam, że dłuuuugo dłużej. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej niż kiedy ludzie chodzą ze sobą strasznie długo, wezmą ślub i się zaraz rozwodzą...

      Usuń
    2. Sprzątająco :) Teraz mam chwilę przerwy, bo mała poszła spać, więc nie będę jej hałasować.

      Usuń
    3. To odpoczywaj, póki śpi. :)

      Usuń
    4. Kij z odpoczynkiem ;D Lepiej ogarnę w końcu Internety ;D

      Usuń
    5. Tóż to odpoczynek jest. :D

      Usuń
    6. W moim mniemaniu odpoczynkiem jest sen, ewentualnie leżenie plackiem :)

      Usuń
    7. Hehe, no w sumie, dla każdego co innego. :)

      Usuń
    8. Początek ciąży jest mega męczący :(

      Usuń
    9. Domyslam się.. Mdłości masz?

      Usuń
    10. Mdłości nie są takie straszne... najgorzej z tym, że ciągle bym spała.

      Usuń
    11. Może trugi trymestr ( tak to się nazywa? :D ) będzie lepszy. :)

      Usuń
  2. Kolejna porcja wiedzy o Tobie - bardzo ciekawa :) Masz imponująco długi staż w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, Dernière Danse <3 Też uwielbiam tę piosenkę! :D Widzę, że blogujemy też podobną ilość czasu :) Mi też niedługo 11 stuknie :)
    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 11 lat to sporo :) ja w sumie kiedyś też prowadziłam bloga mając 13 lat na bodajże stronie blog.pl w sumie dalej istnieje ale te moje dziecinne wpisy jakie tam są aż wstyd to pokazać :P
    Mi z moim dziubem też stuka dwa lata z haczykiem :) jak narazie nie narzekam :P
    Sama kiedyś robiłam rysunki szkice itp nawet brałam udział w konkursach plastycznych ale to też było wieki temu. Widzę że mamy trochę wspólnego ze sobą :) fajnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przybij piątkę- też chcę zrobić sobie taki tatuaż.

    OdpowiedzUsuń
  6. Blogi na Onecie... Wspominam z rozczuleniem. Ja mam podobny staż - nie jestem w stanie określić czy 10, czy 11 lat, ale na pewno jeszcze w podstawówce miałam swojego bloga. Ale wtedy pisałam całkiem inaczej... Liczyły się "komcie", wymianki, konkursy... Ale byłam głupiutka :) Ale za to, to właśnie z powodu bloga zaczęłam interesować się grafiką komputerową i dlatego teraz nie mam problemu z pracą w Gimpie czy Photoshopie.

    Gdzie można znaleźć wcześniejsze części? ;) Słuchasz Myslovitz? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz w sumie też dla niektórych liczą się 'komcie', ale w trochę inszej odsłonie ;)
      Wczeeśniejsze posty są ładnie zapakowane w menu pod nagłówkiem -> projekty.
      Tak :)

      Usuń
  7. Tęsknię za blogiem na onecie jak jasna cholera, chyba w czasie mojego onetowego blogowania też Cię odwiedzałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ludzie tak długo wytrzmują z moim blogiem ;D

      Usuń
    2. Jestem w trakcie sprzątania :) A co u Ciebie?

      Usuń
    3. A ja właśnie oglądam "Tylko mnie kochaj" i z koleżanką obgaduję Eurowizję. ;PP

      Usuń
    4. W tym roku jestem bardzo zawiedziona :( A Ty?

      Usuń
    5. Ja nie oglądałam właściwie, więc nie wiem ale Szpak mi się nie podobał.

      Usuń
    6. Ale, żeby w czołówce dać dwa tak mało europejskie kraje? ;o
      Mi się bardzo podobała Białoruś. Szkoda, że nie pozwolili mu śpiewać nago.

      Usuń
    7. To jest w ogóle wszystko dziwne. ;P

      Usuń
    8. Ale co dziwne? 'Europejskie' kraje, czy nagi Białorusin? ;D

      Usuń
    9. Wkupili się i tyle. A jak Ci się podobała piosenka z Niemiec? Taka bardzo NIEMIECKA ;D

      Usuń
    10. Nawet nie wiem jaka. Generalnie nie oglądałam. Szpaka przesłuchałam na youtube. ;P

      Usuń
  8. A czemu wolisz mieszkać na wsi :D? możesz rozwinąć :*
    Fajne odp ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  9. też marzy mi się najbardziej Norwegia <3/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  10. Ech, skoro nie czekasz na zombie apokalipsę, nie kupisz przewodnika, który kiedyś napiszę... Szkoda. :P
    Też chcę do Norwegii! Odkąd popłynęłam na jeden dzień do Szwecji, ciągnie mnie do Skandynawii. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie znaczy, że zombie apokalipsja nie nadejdzie i przewodnik się przyda ;D

      Usuń
    2. Wtedy nie będą potrzebne pieniądze. :P

      Usuń
  11. Wow! 11 lat? Bardzo dużo. Ja mam coś koło pięciu. Ja również kiedyś rysowałam, skończyłam bo moje umiejętności były marne.
    topiekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie posty :) Norwegia-strasznie ciekawi mnie ten kraj. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę kaczuszki moim dzieciom zapuścić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 11 lat to sporo;) Mnie wszelkie informatyczne sprawy przerażają, i gdyby nie mała pomoc mojego lubego nie wiedziałabym nawet jak założyć bloga i jak się po nim poruszać;) Norwegia też mi się marzy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buu, ja się czuję jak stary wyjadacz bo to wszystko już o Tobie wiem :( XD

    OdpowiedzUsuń
  16. 11 lat w blogosferze - WOW. Musi Ci to naprawdę sprawiać frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedziałam, że marzeń nie wypowiada się głośno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi zawsze mówiono ;P

      Usuń
    2. Przy dmuchaniu świeczek na torcie to tak :P ale jak ktoś mnie pytał to odpowiadałam :D

      Usuń
    3. Po głównie wtedy się myśli o marzeniach ;D

      Usuń
    4. A napisane też się liczy?

      Usuń
    5. Hm... nie mam pojęcia.

      Usuń
  18. 11 lat w blogsferze? Wow! ja to mam z 7 ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. 11 lat blogowania - jesteś niemal weteranką :D A co do ubrań to mam to samo - ważne, żeby było wygodne :P

    OdpowiedzUsuń
  20. 11 lat:) No ładnie:)
    Norwegia - ja też chcę tam pojechać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie zapowiada się na koniec ;D

      Usuń
    2. Tylko jestem bardzo ciekawa, jak ja to później pogodzę z pracą...

      Usuń
    3. Pogodzisz, pogodzisz:)

      Usuń
    4. Jakoś będę musiała :)

      Usuń
    5. Kto da radę jak nie kobieta;)

      Usuń
    6. :-) My potrafimy wiele pogodzić, robić kilka rzeczy na raz:-) Świat bez nas by nie istniał ;-)

      Usuń
    7. Bo my jesteśmy gatunkiem doskonalszym :)

      Usuń
    8. Ooo dokładnie:-)

      Usuń
    9. A gdzie chciałabyś jeszcze pojechać oprócz Norwegii?

      Usuń
    10. Gdzieś w jakąś dzicz.

      Usuń
    11. Hehe:-P Czemu akurat dzicz?

      Usuń
    12. Bo potrzebuję chwili spokoju ;D

      Usuń
    13. Hehe:-P To zapewne przydałby Ci się samotny wypad do tej dziczy ;-)

      Usuń
    14. No to chyba będzie trudne do wykonaia;p

      Usuń
    15. Ano... nigdy nie rzucę swojego życia :)

      Usuń
    16. No właśnie, a czasami zapewne by się przydało.

      Usuń
    17. Człowiekowi nie dogodzisz ;]

      Usuń
  21. I think your blog is sweet and creative !

    check out my last post and maybe follow for follow ?

    NEW POST - 3D nailart


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  22. 11 lat w blogosferze-brawo!
    Jestem pod wrażeniem. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja to samo...jestem pod mega wrażeniem 11 lat wow!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pewnie będzie jeszcze kolejne 11 :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Kaczuszki też to uwielbiałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stary polski rock najlepszy! :) Muszę się przyznać, ale jeszcze nie przeczytałam HP... Co prawda mam zamiar :D

    OdpowiedzUsuń
  27. 11 lat blogowania? Kupa czasu! Ale jak się tak zastanowić, to ja też gdzieś tyle, bo zaczęłam w gimnazjum od bloga z gifami, potem coś próbowałam pisać i tak już zostało. Można się uzależnić!

    Też poważne czytanie zaczęłam od Pottera, do tej pory go uwielbiam!

    Serio, lubisz geografię? Ja jej nienawidziłam :D

    Skeczu niestety nie kojarzę, ale jak jednak gdzieś się natkniesz, to koniecznie mi wyślij!

    Wiesz, mnie na początku też męczyły, ale z czasem się przyzwyczaiłam, skupiłam na treści i przebrnęłam - nie żałuję ostatecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gify, gify, tzn. bardziej obrazki, bo się nie ruszały, ale tak właśnie było :D Na tenbicie moje blogi były nawet w najczęściej odwiedzanych, w najaktywniejszych i tak dalej, to były czasy!

    O matko! Ja biologię też lubiłam, najbardziej chyba genetykę, ale poza tym to wszystkie ścisłe przedmioty, to była dla mnie katorga!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny wpis, lubię takie posty :)
    Dziękuję za odwiedziny :)
    Obserwuję i lecę na kolejne Twoje notki

    OdpowiedzUsuń
  30. Tez bym chciala zobaczyc skandynawie

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja odnośnie Pottera dopytam jeszcze, która filmowa część podobała Ci się najbardziej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najbardziej lubię wracać do dwóch ostatnich części :)

      Usuń
  32. Pewnie, że pamiętam :D Udzielałam się na nich niesamowicie!

    Też żałuję, czasem się zastanawiam czy nadal bym tam pisała, gdyby nie usunęli strony.

    Chemii też nie lubiłam. I matematyki! O, zgrozo...

    OdpowiedzUsuń
  33. Wierzysz, że spędziłaś tu, poniekąd z nami, prawie połowę życia? Jak ten czas szybko leci! (właśnie mi się przypomniało, że dziesięć dni temu stuknęło osiem lat Melodii!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jak to napisałaś, to tak strasznie mi to zabrzmiało. Pół życia...
      Jeden blog tyle lat? Podziwiam :)

      Usuń
  34. Wow! 11 lat? Ja mam za sobą pracowite 4. Szacun!

    Zapraszam na rozdanie na Dzień Mamy!

    OdpowiedzUsuń
  35. też lubię stary polski rock ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja aktywnie się udzielałam, uwielbiałam przerabiać zdjęcia i w ogóle :)

    Mistrzyni zła z Ciebie :D Ale tak to właśnie jest z niektórymi nauczycielami. Każdy, kto mówi, że nauczyciele nie kierują się sympatiami i antypatiami, to straszny kłamczuch. Ja się staram być sprawiedliwa, ale kilkoro uczniów tak mnie denerwuje, że łeb bym urwała!

    OdpowiedzUsuń
  37. Plusik za słuchanie starego polskiego rocka ♥ A Norwegię też chcę kiedyś odwiedzić.

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz na prawdę długi staż w bpogosferze. Sama szczerze mówiąc sobie nie wyobrażam, żebym kiedykolwiek tyle samo miała. Też bym chciała zobaczyć Norwegię.

    OdpowiedzUsuń
  39. dobre masz podejście do blogowania :D i baaardzo doświadczona w tym jesteś, szacun :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Aż 11 lat, wow!! Jestem pod wrażeniem. Ja zaglądam do Ciebie od niedawna i z ogromnnym zainteresowaniem przeczytałam tego posta, bo dzięki niemu lepiej Cię poznaję.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zastanowiłam się przez chwilę, co rozumiesz przez stary, polski rock, bo wydaje mi się, że jednak dzieli nas trochę lat i ciekawa jestem, czy pod tym pojęciem dla obu z nas kryje się to samo.

    OdpowiedzUsuń
  42. Norwegia też jest na mojej liście do zobaczenia.
    O wow to naprawdę już sporo już blogujesz :)

    Dla mnie wciąż budzik to zło...

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak dawno u Ciebie nie byłam (nie tylko, bo u siebie również). Ciekawe pytania i ciekawe odpowiedzi. Widzę, że jesteś szczęśliwa, życie mamy i żonki Ci służy. Super! Muszę się cofnąć do innych postów i dowiedzieć się co za tatuaż sobie zmalowałaś.
    Inochi z dawnego no-to-sie-wypowiem.blogspot.com. Wraca z innym blogiem. Bo zmieniło się wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń