2016/03/21

Q&A [2/5]

Zastanawiałam się, o czym napisać kolejny post... najchętniej opublikowałabym jakieś zdjęcia, ale tych niestety ostatnio brak, a na refleksje kompletnie nie mamy głowy. To może kolejna część pytań z Q&A? ;)

Pytania od Daria Arcimowicz:

26. Jaki jest twój idealny makijaż? 

Delikatny (nie kładziony szpachlą) i koniecznie z kreskami na powiekach.

Pytania od Ala Marta: 

27. Co Cię wyróżnia? 

Chyba najbardziej rzuca się w oczy (a raczej w uszy) to, że nie wymawiam 'r'.

Pytania od Ania Labudda: 

28. Najbardziej wartościowy film jaki obejrzałaś w życiu? 

"Młodość" Paolo Sorrentino.

Pytania od clement: 

29. Gdzie najchętniej spędzasz czas?

Na łonie przyrody i w domu.

30. Gdzie chciałabyś mieszkać?

Miałam podobne pytanie w poprzednim zestawie :) Odpowiem po raz kolejny: nie mam sprecyzowanego miejsca, gdzie chciałabym zamieszkać. Zależy mi na tym, aby było to miejsce ciche, położone z dala od miejskiego zgiełku, a zarazem na tyle blisko cywilizacji, aby mieć umiarkowanie blisko do pracy i innych.

31. Jakie miasto lubisz najbardziej? 

Trójmiasto.

Pytania od claudeline:

32. Co sprawia Ci najwięcej radości? 

Kiedyś wymieniłabym coś nietuzinkowego, ale dzisiaj jedyna odpowiedź, jaka przychodzi mi na to pytanie jest czas wolny. Kiedy ma się go tak niewiele, to bardziej się go docenia. A tak na poważnie - wiele rzeczy mnie uszczęśliwia, ale szeroki uśmiech córci jest czynnikiem budzącym największą radość.

33. Jakie jest Twoje zdanie na temat rapu? 

Nie słucham, nie mam zdania.

34. Jaki okres w Twoim życiu był dla Ciebie najcięższy? 

Teraz mam najcięższy okres w życiu.

Pytania od Agata Kędziołka:

35. Co sprawia, że się wzruszasz? 

Ostatnio zrobiłam się tak ckliwa, że lepszym pytaniem byłoby, co mnie nie wzrusza.

36. Czy nawiązałaś jakieś przyjaźnie dzięki blogowi?

Tak.

37. Gdybyś mogła coś zmienić na świecie, to co by to było? 

Pytanie godne Miss World :) Jednak na myśl nie przychodzi mi pokój na świecie i wyeliminowanie głodu. Jakoś tak od razu pomyślałam o... usunięciu wszelkich urzędów. Co jak co, ale papierologii nie cierpię.

Pytania od Alicja: 

38. Czy chciałaś mieć fiata 126p? 

A czemu by nie? Dobry maluch nie jest zły :)

39. Wolisz szminkę czy błyszczyk? 

Najlepiej nic, bo nie lubię mieć niczego na ustach. A jeśli już mam coś z tego wybrać, to stawiam na błyszczyk. Przynajmniej nie rozmaże się po całej twarzy i nie będę wyglądała jak klaun :)

40. Jak ma na imię Twoja pierwsza miłość? 

Och, Karol.

41. Jeśli ubierasz obcasy to ile mają centymetrów? 

Jeśli muszę, to byle jak najmniej. Nie umiem chodzić na obcasach.

42. Twój największy szkolny koszmar? 

Babsko od matematyki.

43. Twoje życiowe motto? 

Diet is die with a 't'.

44. Ile miałaś lat jak pierwszy raz się całowałaś? 

16.

45. Czy lubisz swoje imię? 

Tak.

46. Twój ulubiony zapach? 

Kwiatowo-owocowy.

47. Jakie znasz języki obce? 

Angielski i jeszcze coś tam pamiętam z rosyjskiego i niemieckiego.

48. Ulubiona książka? 

"Harry Potter", bo... od niego się zaczęła moja przygoda z książkami.

49. Planujesz jeszcze jedno dziecko?

Tak.

50. Na pewno jedziemy nad morze? 

No ba! ;D

51. Jaki jest wg Ciebie najlepszy wynalazek na świecie?

Hm... prąd. Elektryczność daje początek wielu innym wspaniałym osiągnięciom cywilizacji.

104 komentarze:

  1. Fajnie było się dowiedzieć o Tobie nowych rzeczy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W ramach wyjazdu nad morze z Alicją, możecie mnie odwiedzić po drodze, a co! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Publicznie pisać nie będę. :D
      Ale w sumie... Zależy jeszcze dokąd będziecie zmierzać. ;p

      Usuń
    2. To pisz niepublicznie :)

      Usuń
    3. Pośle Ci maila. :P jak będę przy lapku. ;p

      Usuń
    4. Jak tam przygotowania do świąt? :)

      Usuń
    5. Narazie luzik totalny. :)
      Jutro od rana robię sałatki i sprzatam. :)

      Usuń
    6. Ja na szczęście dzisiaj ogarnęłam sprzątanie ;D

      Usuń
    7. Ja tylko kurze. :) generalne porządki robiłam w tamtym tyg. :)

      Usuń
    8. Nie ma co wszystkiego zostawiać na ostatnią chwilę, bo się robi misz-masz. ;p

      Usuń
    9. U mnie nawet codzienne sprzątanie nic nie daje.

      Usuń
    10. I to jak! Wszystko z szafek wywala.

      Usuń
    11. No to mama masz co robić. ;D

      Usuń
    12. Nooo ;D A dzisiaj jeszcze kombinowała, żeby ściągnąć kwiatki z parapetu.

      Usuń
    13. Mój A. jak był mały to zwalił sobie wielką donicę z kwiatem na głowę. ;p

      Usuń
    14. Nie straszę. :D ostrzegam. :)
      Jego babcia do dziś mu to wypomina i się z niego śmieje. ;p a ślad biedny ma do dziś. ;p

      Usuń
    15. Ja tylko wypijałam wódkę z kieliszków ;D

      Usuń
    16. Do wódki mnie nie ciągnęło, ale zawsze prosiłam o piankę z piwa. ;D

      Usuń
    17. Dokładnie. :) Wódkę pierwszy raz posmakowałam mając chyba 12 lat. ;<

      Usuń
    18. Ktoś Ci dał, czy samowola? :)

      Usuń
    19. Samowolka. :P Kolega ukradł wódkę wujkowi i poszliśmy do lasu wypić 0,5 w 4. :D

      Usuń
    20. Szalona nastolatka ;D

      Usuń
    21. A no byłam okropna. ;p

      Usuń
    22. Co jeszcze robiłaś? ;P

      Usuń
  3. Ja też nie lubię obcasów ( tzn podobają mi się ale nie na moich nogach zęby można sobie wybić ) :P mimo że mój wzrost to ok 152 cm wzrostu to jednak wolę zwykłe "cichobiegi" :P
    Pytanie nr36 najbardziej się mi podoba i moja odp brzmi ... :) oczywiście że tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie umiem chodzic na obsacach :-) 5 cm maks!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie racja z tym prądem- bez niego tyle rzeczy jest bezużytecznych. Sama też najbardziej cenię Pottera bo od niego wszystko się zaczęło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Młodość ♥ przepiękny film i to nie tylko jako historia, ale też ten cudownie plastyczny obraz. przeżyłam prawdziwy szok, kiedy wyszłam z kina i zamiast alpejskiego lata zobaczyłam gdańską zimę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, ciekawe pytania i ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie takie posty :D czasem można się pośmiać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też bardzo lubię delikatny makijaż z kreskami :p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tego typu posty :)
    A Trójmiasta mam ostatnio dosyć, w Gdańsku tak śmierdzi z wysypiska, że oszaleć można blee

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatny makijaż to też mój ulubiony makijaż :D
    obserwuję ;)
    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jak słodko że R nie wymawiasz:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przybij piątkę - ja też nie umiem chodzić na obcasach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wymawianie "r" mnie zaskoczyło :) A obcasy to i dla mnie pojęcie obce - nawet na najmniejszych nie potrafię chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje pytanie nie były jednak zbyt kreatywne :p
    Ale przynajmniej jedziemy nad morze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania jak każde inne :)
      ;D

      Usuń
    2. Ale z tym prądem to dowaliłas :p

      Usuń
    3. Myślałam, że komputer czy komórka :p

      Usuń
    4. Komputer i komórka bez prądu za długo nie podziałają :)

      Usuń
    5. Podoba się mój Twój tok myślenia :)

      Usuń
    6. Wszystkiego jajecznego Marta :)

      Usuń
    7. Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  16. Mam podobne podejście do obcasów. I też lubię Trójmiasto!

    OdpowiedzUsuń
  17. też nie lubię obcasów. Fajnie, ze Trójmaisto to Twoje ulubione miasto, zapraszam! :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  18. Baba od matematyki też była moim koszmarem do tego stopnia, że śniła mi się po nocach. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Och Karol hehe
    Nad morze i ja się wybieram, w maju :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Baby od matematematyki i w ogóle matematyka, to największy życiowy koszmar... :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi

    1. Chciałam również złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa :* !

      Usuń
    2. Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  22. fajny pomysł z takimi pytaniami i odpowiedziami, bo można bliżej blogera poznać;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne odpowiedzi!Co do pytania o usta.Ja mam na odwrót jak ty;) Błyszczyk rozmazuje mi się po całej twarzy i dlatego wole szminkę!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post i fajne odpowiedzi :) pozdrawiam :)
    Zapraszam do mnie: http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Maluchy są najlepsze, mój tata miał chyba z cztery. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem dlaczego, ale bardzo lubię czytać Twoje odpowiedzi na jakiekolwiek pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne odpowiedzi, również lubię spędzać czas na łonie natury ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi się te kreski na powiekach, ale za cholerę chyba nie umiałabym sobie zrobić ich sama... Ja bym nawet rzęs nie umiała pomalować sama. ;PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie musiałabym chyba zacząć się malować. ;PP

      Usuń
    2. Kiedyś musi być ten pierwszy raz ;D

      Usuń
    3. W sumie wymalowana już byłam, ale nie robiłam tego sama. :D

      Usuń
    4. Tak to się nie liczy :)

      Usuń
  29. Nie oglądałam tego filmu :D
    A co do malowania mam bardzo podobnie :)

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Też się uczyłam rosyjskiego;p Niewiele pamiętam, ale czytać w tym języku (jako tako) umiem;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie z kolei lepiej jest z mową, niż z tekstem :)

      Usuń
    2. W mowie to ja pamiętam jakieś podstawy i piosenki;p

      Usuń
    3. Pust wsiegda budiet sonce? :)

      Usuń
    4. To akurat znam od mamy;p Ja pamiętam "Na zakatie chodił parień" i to jeszcze nie całą;p

      Usuń
    5. A tego to ja nie znam ;P Albo znałam i już nie pamiętam...

      Usuń
    6. Możesz nie znać. Dostaliśmy taką kartkę z piosenkami od pani i jakoś ta mi wpadła w ucho;p

      Usuń
    7. W szkole na rosyjskim mieliśmy mało piosenek :)

      Usuń
    8. My też nie za wiele i ta mi wpadła w ucho. Śpiewaliśmy też piosenkę Tatu;p

      Usuń
    9. Muszę jej sobie przesłuchać :)
      Tatu obowiązkowo! ;D

      Usuń
    10. https://www.youtube.com/watch?v=57U5vjZv9bs - od około 4 minuty;p
      Nas nie dogoniat;p

      Usuń
    11. Jak mała wstanie, to przesłucham. Teraz nie chcę jej budzić.

      Usuń
  31. Fajnie odpowiadasz, widać, że szczerze :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Woah ale dużo pytań :D
    Ja tam się nie maluje :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  33. super odpowiedzi, ostatnie wymiata, w sumie podchwytliwe pytanie, ja bym nie wiedziała co wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. super odpowiedzi, na niektóre pytania odpowiedziałabym tak samo haha

    http://janoslights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobra, to co teraz powiem może się wydać idiotyczne, ale uważam, e to strasznie urocze, że ktoś nie potrafi wymawiać "r". Też niezbyt potrafię chodzić na obcasach haha.
    Pozdrawiam ciepło i oczywiście odwzajemnione wesołych świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne q&a ;)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też uważam, że wada wymowy "r" jest urocza! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne odpowiedzi na pytania ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  39. Ach, te matematyczki. Każdy je uwielbia! :D

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajne odpowiedzi na pytania :)
    Również kocham Trójmiasto (mieszkam w nim to może dlatego, takie samouwielbienie haha)
    Też uwielbiam spędzać czas na łonie przyrody i w domu:)

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. "Diet is die with a 't'." DOBRE! :D

    ja lubię jeszcze: Jestem na dwóch dietach bo, jedną się nie najadam xD

    OdpowiedzUsuń