2016/02/22

Q&A

Chwilę mnie w blogosferze nie było i w tym czasie trochę się zmieniło, bowiem do oklepanego już tagu LBA dołączył nowy - Q&A, na którego co prawda trafiałam już wcześniej, ale nie był on w formie łańcuszkowej i jakoś tak nie zwracałam na niego większej uwagi. Dopiero teraz się nim zainteresowałam, a jak te zainteresowanie wypowiedziałam na głos, to zaraz zostałam nominowana do zabawy przez Alicję.


Zasady są banalnie proste: pod tym postem zadajecie mi pytania, a ja na nie odpowiem w następnym wpisie, który pojawi się za tydzień (tak około). Wszystko już wyjaśniłam? No to do dzieła! :)

Edit: A do zabawy nominuję kokosowe_ciastko i każdego, kto chce się w to pobawić.

85 komentarzy:

  1. Od kiedy na jakimś blogu pierwszy raz zobaczyłam tą zabawę strasznie mi się spodobała. ;)

    1. Skąd u Ciebie zainteresowanie fotografią?
    2. Chciałabyś mieć jeszcze jedno dziecko?
    3. Twój ulubiony kolor to...?
    4. Jaką książkę możesz polecić i dlaczego?
    5. Kot czy pies?
    6. Jak się widzisz za jakieś 5 lat?
    7. Twoja ulubiona cecha charakteru?
    8. Co w sobie lubisz? (wygląd)
    9. Skąd pomysł na pisanie bloga?

    No to tyle mi przyszło do głowy za pierwszym podejściem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest naprawdę fajna :) Pozwala na lepsze poznanie autora bloga :)
      Dzięki :)

      Usuń
    2. Dokładnie. A poza tym odpowiadający czasami musi się zastanowić nad pytaniem. ;)

      Usuń
    3. A w ogóle to : kurde, nominuj mnie. ;PP Hahaha. ;)
      Mam jeszcze kilka pytań.

      10. Jesteś prawo czy lewo ręczna?
      11. Jesteś wierząca?
      12. Co myślisz o eutanazji i aborcji?
      13. Czy masz jakieś wymarzone miejsce, kraj, miejscowość, gdzie chciałabyś mieszkać?
      14. Długopis czy pióro?
      15. Jaką szkołę skończyłaś?
      16. Jakiego koloru są ściany w Twoim pokoju?
      17. Kryminał czy komedia?
      18. Morze czy jezioro?
      19. Ulubiony serial, o ile taki masz. ;)

      Usuń
    4. Ok. Mówisz i masz ;D Miałam o nominacjach napisać na samym końcu, ale sądząc po ilości pytań, to daleko do tego końca będzie... no to edytuję ten wpis ;D
      Dzięki raz jeszcze :)

      Usuń
    5. W takim razie mam jeszcze czas na wymyślenie jakiś pytań. ;PP
      Dziękuję, dziękuję. ;) ;) ;PP

      Usuń
    6. Jak już chyba zacznę zbierać te pytania do kupy, to wyłączę pod tym postem komentarze. Ludzie lubią wracać do starych postów i je komentować, więc się zabezpieczę, żeby nie było, żem burak i nie wszystkim odpowiadam na pytania ;D Ale do upłynięcia obiecanego tygodnia trochę jeszcze zostało :)

      Usuń
    7. Temu ja poprzednich postów nie zostawiam. Jakoś tak nie wiem. ;PP
      Ale pewnie trzeba do do kupy zebrać, bo już jest ich dość sporo.

      Usuń
    8. Właśnie zauważyłam, że nie zostawiasz ;D Ja tam lubię mieć pamiątkę :)
      Na chwilę obecną 102.

      Usuń
    9. Ja jakoś po moich postach to nie. ;P
      No to całkiem sporo. ;PP

      Usuń
    10. Nie wiem. Często piszę w emocjach, nerwach a potem to mi się po prostu nie podoba. ;PP

      Usuń
    11. Ale tak kompletnie wszystko Ci się nie podoba? ;>

      Usuń
    12. No w stosunku do tego co piszę to nawet bardzo. :-P

      Usuń
  2. Cieszę się, że zabawa tak się rozwija. :D


    Gdzie poznałaś Kudłatego? :D
    Anelka od początku miała być Amelką, czy inne imiona również braliście pod uwagę? :P
    Gdyby był chłopiec jakby miał na imię? :D
    Co najbardziej lubisz fotografować?
    Lubisz swoje imię?
    Ulubiony serial?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś jeszcze wymyale to odpisze. :D

      Usuń
    2. A to Ty byłaś jej prekursorką?
      Dzięki :)

      Usuń
    3. No ode mnie się zaczęło. :P

      Usuń
    4. Bo to chyba był w ten czas co Cię nie było. :) pytałam w notce czy byliby chętni, a że odzew był to zrobiłam. ;P

      Usuń
    5. No nie było mnie wtedy :)

      Usuń
    6. No ale i do.Ciebie zabawa dotarła, więc nic nie straciłaś. :D
      Ostatnio miałam pomysł na jeszcze jedną, ale narazie nic o tym nie pisałam. :P

      Usuń
    7. A że do mnie wszystko na końcu dociera, to w sumie nic nowego ;D
      Jaką? Mi też chodzi po głowie pewien projekt.

      Usuń
    8. Jakim końcu, na pewno.jeszcze nie jeden blog będzie nominowany. :D
      Narazie widziałam to na jakiś dziesięciu blogach, chyba nie więcej. ;p
      Cos w stylu na ile znasz Ty autora bloga, ale w sumie watpie, ze to będzie miało odbiór. :)
      A Ty co tam wymyslilas? :)

      Usuń
    9. No, ale z tych w Twoim najbliższym kręgu pewno jestem jedną z ostatnich ;P
      A taki 30 day challenge, ale z własnymi pytaniami.

      Usuń
    10. Nie wiem. :D zobaczymy czy jeszcze ktoś to doda. :P
      No ale też ja za dużo osób nie odwiedzam. :)
      To może być ciekawe, musisz działać. :D

      Usuń
    11. Fajna ta zabawa, więc na pewno ktoś jeszcze ją podłapie :)

      Usuń
    12. Padam ze zmęczenia. Dzieć przeziębiony i mnie też coś bierze :(

      Usuń
    13. Nie dobrze. :( to zdrowiejcie obydwie! :*

      Usuń
    14. Dzięki :) Jej już na szczęście trochę lepiej :)

      Usuń
    15. Oby małej szybko przeszło. :)

      Usuń
    16. Spała teraz ciągiem trzy godziny, więc jest lepiej :)

      Usuń
    17. Trochę odpoczęłam ^^

      Usuń
    18. A dzisiaj to już w ogóle taka wyspana jestem, że hej ^^

      Usuń
  3. Chętnie dowiem się o Tobie czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki jest twój idealny makijaż ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co Cię wyróżnia? :) Każdy jest inny, dlatego chciałabym wiedzieć. :)
    http://crazylicja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie poczytam twoich odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej wartościowy film jaki obejrzałaś w życiu?

    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie najchętniej spędzasz czas? Gdzie chciałabyś mieszkać? Jakie miasto lubisz najbardziej? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Co sprawia Ci najwięcej radości?
    Jakie jest Twoje zdanie na temat rapu?
    Jaki okres w Twoim życiu był dla Ciebie najcięższy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Co sprawia, że się wzruszasz?
    Czy nawiązałaś jakieś przyjaźnie dzięki blogowi?
    Gdybyś mogła coś zmienić na świecie, to co by to było? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Czy chciałaś mieć fiata 126p?
    2. Wolisz szminke czy błyszczyk?
    3. Jak ma na imię Twoja pierwsza miłość?
    4. Jesli ubierasz obcasy to ile mają centymetrów?
    5. Twój największy szkolny koszmar?
    6. Twoje życiowe motto?
    7. Ile miałaś lat jak pierwszy raz się całowałaś?
    8. Czy lubisz swoje imię?
    9. Twój ulubiony zapach?
    10. Jakie znasz języki obce?
    11. Ulubiona książka?
    12. Planujesz jeszcze jedno dziecko?
    13. Na pewno jedziemy nad morze? :D
    14. Jaki jest wg Ciebie najlepszy wynalazek na świecie?

    Nie dziękuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie dziękuję ;D

      Usuń
    2. Może kiedyś wygram jakąś nagrodę za największą liczbę pytań :p

      Usuń
    3. kokosowe_ciastko Cię przebiła - 19 pytań ;D

      Usuń
  12. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?
    Jak długo już blogujesz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł z pytaniami, być może kiedyś skorzystam ! Pozdrawiam.
    www.bellacaroll.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego założyłaś bloga?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Masz w planach jeszcze jakiś tatuaż? Jeśli tak to jaki?
    2. Co powiedziała na temat Twojego tatuażu Matka Rodzicielka, gdy się o nim dowiedziała? :)
    3. Planujesz w przyszłości powiększyć rodzinę?
    4. Wymarzona podróż - do jakiego miejsca na ziemi?
    5. Jak długo znacie się z Panem Kudłatym? ^^

    No i tyle, bo jakoś weny nie mam, a reszta i tak nieźle Cię zasypała pytaniami. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakiej piosenki ostatnio najczęściej słuchasz?
    Jakie masz sposoby na poprawę humoru?
    Czy te liczby obserwatorów, wyświetleń itd. uważasz za wystarczająco duże?


    Obserwuje
    asienkaasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Jaki blog najprzyjemniej ci się czyta?
    2. Czy masz jakieś marzenie? Jeśli tak, to jakie?
    3. Czy podoba ci się miasto, w którym mieszkasz?
    4. Od jak dawna prowadzisz bloga?
    5. Czy chciałabyś coś zmienić w swoim życiu?
    6. Czy masz jakiegoś idola?

    I tyle, pozdrawiam

    ksiezycowegdybanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Standardowo: Czy czekasz na zombie apokalipsę? :D
    A tak już poważniej: Wierzysz w życie po śmierci?
    Wolisz spędzać czas w towarzystwie, czy w samotności?

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy lubisz rysować, malować itd? Masz w sobie duszę artystki?
    Jaki przedmiot szkolny jest twoim ulubionym?
    Ulubiona piosenka?
    Ulubiona książka?
    Ulubione ubranie?
    Najbardziej znienawidzona rzecz na świecie?
    Cieplutko pozdrawiam!

    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdybys mogła sobie wybrać jakąs moc, co by to bylo?
    W jakich czasach chciałabyś życ?/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  21. To taka... blogowa wersja aska? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pytanie poza programowe? ;D Tak :)

      Usuń
  22. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa, rodzaj kuchni ? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdybyś mogła cofnąć czas to do którego momentu życia byś go cofneła?

    OdpowiedzUsuń
  24. Nadal masz słabość do gitarzystów? :D
    Słodki czy ostry smak?
    Dzwonek telefonu to...?
    Trzy znienawidzone piosenki + powody?
    Paradokumenty czy wenezuelskie tasiemce? :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim zdaniem Q&A jest naprawdę fajne, bo można się dowiedzieć wiele o autorze :)
    Chyba już masz dużo pytań, ale i tak dam kilka:
    1. Największe marzenie?
    2. Ulubione słodycze?
    3. Ulubiona muzyka?
    4. Jakie miasto chcesz odwiedzić i dlaczego?

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak mi przyjdzie coś do głowy, to na pewno o coś zapytam ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Dużo już tych pytań, więc moje mogą się powtórzyć, ale to nic. Zaryzykuję :D
    1. Wierzysz w przeznaczenie?
    2. Co Cię uszczęśliwia?
    3. Twój ulubiony program telewizyjny?
    4. Grałaś lub grasz na jakimś instrumencie? Jeżeli nie, czy chciałabyś?

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdybyś mogła wybrać sobie miejsce zamieszkania byłoby to? Jakie miasto czy jakieś konkretne miejsce?

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdybyś mogła żyć w jakiejś książce, jaka by to była? :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  30. O bardzo ciekawa akcja z tymi pytaniami. To ja też Ci jakieś zadam, a co :)

    1.Jakbyś mogła wybrać tylko jedno ulubione miejsce, które byś wybrała?
    2.Bez czego nie wyobrażasz sobie dnia?
    3.Jakiego aktora bądź aktorkę chciałabyś spotkać i dlaczego?
    4.Jakie są 3 powody Twojej radości?
    5.Co mogłabyś ciągle jeść i nigdy Ci się nie znudzi?

    :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny ten pomysł z O&A,
    Ulubiony kolor?
    Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga?
    Ulubiona blogerka?
    Zapraszam na mojego bloga! Będzie mi miło jeśli skomentujesz i zaobserwujesz jak Ci się spodoba! :) KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gdzie byłaś najdalej od domu?
    Twoje wymarzone wakacje?
    Co najbardziej Cię denerwuje?

    Fajny pomysł na post :)
    Zapraszam do mnie:)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Jak nazwałabyś książkę o sobie lub film? Jaki to by był tytuł?
    2. Z jaką gwiazdą chciałabyś spędzić dzień?
    3. Co najlepiej Ci wychodzi (chodzi o gotowanie)?
    4. Najbardziej żenujące wspomnienie ze szkoły to___?

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli mogłabyś zostać jednorożcem, jakbyś wyglądała? (chodzi mi o to jaki kolor maści byś wybrała, grzywy, wagę itd..) xd

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny pomysł;)
    Którą porę roku lubisz najbardziej?
    Czy masz swoje ulubione blogi?
    Jeśli tak to jakie?
    Kogo najczęściej oglądasz na yt?
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię czytać takie tagi, ale sama raczej nie biorę w nich udziału.

    OdpowiedzUsuń
  37. Co sądzisz o ludziach z brakiem wiary w marzenia? Jaka najgorsza sytuacja miała miejsce w twym życiu? Czy masz osobę, której możesz zaufać oprócz rodziny? Jakie jest twe marzenie?

    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/02/free-as-never.html?m=1#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja tradycyjnie zadam swoje 2 ulubione pytania :D
    1. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
    2. Jaki jest twój ulubiony film?

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Jakie miasta chciałabyś odwiedzić?
    2. Czy chciałabyś mieć drugie dziecko?

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak wspominasz swoją pierwszą miłość?

    OdpowiedzUsuń